zaterdag 29 september 2007

Union Square Greenmarket

Veel New Yorkers hechten belang aan gezond eten. Dit merk je onder meer aan de vele biowinkels, zoals bijvoorbeeld de supermarktketen Whole Foods Market.

Ook bijzonder populair zijn de greenmarkets. Bij ons in de buurt is er bijvoorbeeld die op Union Square. Vier dagen per week vind je hier lokale landbouwers die hun verse producten verkopen, zoals fruit en groenten, maar ook bereidingen zoals confituur, honing, wijn, en melk recht van de boerderij.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello,

Ik kan je gsm-nummer niet terugvinden, maar als je woensdagavond (morgen) niets te doen hebt (ik weet niet hoe het zit met de midterms ed,...); ik geef een afscheidsdrink op mijn appartement. ik zal julie nog vragen je nummer door te sturen dat ik een smsje kan sturen.
woensdag dus, 21u, 66 crosbystreet (between Spring and Broome), app 2F.

Groeten
Tobias (917 3317 663)