zaterdag 3 mei 2008

Miley Cyrus


Het schandaal van de week gaat deze keer over Miley Cyrus. Zij is, voorzover wij weten, nog niet bekend in België, maar hier is ze een echte superster. Haar programma, Hannah Montana, over een schoolmeisje dat een een dubbelleven leidt als popster, ontketende hier een ware rage onder de tweens (kinderen tussen 8 en 12 jaar oud), en overal waar je kijkt zie je wel merchandise van Hannah Montana.

Hoewel Miley nog maar 15 jaar is, staan de paparazzi ook al een poosje ongeduldig te wachten tot ze haar kunnen betrappen op een of andere uitschuiver: drank, drugs, jongens, tienerzwangerschap, enzovoort. Ze zijn kortom op zoek naar de volgende Britney waarmee ze hun tijdschriften kunnen verkopen. En toen Miley deze week poseerde in een min of meer uitdagende pose voor het tijdschrift Vanity Fair (foto), gingen de media dan natuurlijk ook meteen uit de bol. Het arme meisje heeft zich intussen al uitgebreid moeten excuseren tegenover heel Amerika voor het slechte voorbeeld dat ze heeft gesteld voor haar jonge fans. Wij zien nochtans enkel een mooie, artistieke en toch zeer kuise foto, genomen door de beroemde fotografe Annie Leibovitz, die ondermeer bekend is voor haar foto van de zwangere Demi Moore.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo , ik ben een meisje ut belgie en ik hou van miley syrus !!!
ik hoop dat ik ze ooit kan ontmoeten!!
ik begrijp al haar foto's, wat zou jij doen op die leeftijd en met al die mensen die alleen maar roddels of vreemde fofo's willen !!


i love hannah montanna end miley cyrus !!

Anoniem zei

Hallo

Ik bn een meisje uit Nederland en
ik vins Miley Cyrus the best
En denk niet dat ze dus aan de drank of drugs gaat enz..

I love her songs !!